محل لوگو

کتاب صوتی ملت عشق


کتاب صوتی ملت عشق

رمان «ملت عشق» نوشته «الیف شافاک» نویسنده معروف ترک است که توانست تبدیل به پرفروش ترین کتاب تاریخ ترکیه شود. این رمان به زبان های زیادی ترجمه شده و در ایران نیز با استقبال زیادی روبرو شده است.

رمان ملت عشق نگاهی متفاوت به رابطه شمس و مولانا می اندازد. اسرار رابطه شمس و مولانا همیشه در طول تاریخ نظر نویسندگان را به خود جلب کرده و روایت ها و داستان های متفاوتی از رابطه این دو به نگارش درآمده است اما داستان آنها در اینجا به شکل دیگر روایت می شود، روایتی جذاب با راویانی متفاوت که این کتاب را از هر لحاظ خاص و ویژه می کند.

کتاب ملت عشق داستان زندگی زنی در غرب را روایت می کند که با عرفان شرق آشنا می شود. این زن زندگی یکنواختی را سپری می کند و بعد از گذشت بیست سال زندگی مشترک با همسرش، خود را بازنده این زندگی می بیند. سرانجام در اولین روزهای چهل سالگی تصمیم می گیرد از قید و بند این زندگی آزاد شود و  آنرا تغییر دهد. در ادامه داستان، متنی در باب شمس به دست او می رسد که قرار است ویراستاری این کتاب را بر عهده بگیرد.

این کتاب درباره رابطه شمس و مولانا و مرام صوفیانه بین آنهاست. خواننده از دل داستان این زن با ماجرای تاریخی شمس و مولانا آشنا می شود. در هر بخش از این رمان، داستان از زاویه دید یکی از شخصیت های رمان بیان می شود و نویسنده در خلال این رمان چهل قانون عشق را بررسی می کند. با توجه به اینکه راوی هر قسمت از این رمان متفاوت و زاویه دید مدام در حال تغییر است، خواننده می تواند مفهوم داستان را بیشتر درک کند و با شخصیت های آن هم ذات پنداری داشته باشد. همین ویژگی به جذابیت رمان اضافه می کند زیرا شما از نگاه تمام شخصیت ها به دل داستان می روید.

داستان ملت عشق درباره عشق و محبت است و نویسنده به جزئیاتی پرداخته و تعصباتی را زیر پا گذاشته که هر کسی را مجذوب خود می کند و برای بسیاری از مخاطبان جذاب است.

این کتاب ارزشمند توسط بهترین گویندگان ایران ضبط شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.


مبلغ قابل پرداخت 28,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 3902

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما